miercuri, 19 noiembrie 2008

Bai, mon'cher...

Suparat ca nu ii ofera nea Gigi un mai-Bach si nici macar un mai-Mozart, dar nici macar o servieta ca sa-i bata pe cei de la Universitate, avocatul Lazar Cutzush profita din plin de conferintele uzuale de presa pentru a le transmite un mesaj electoral, de campanie, contracandidatiilor. Desigur, timpul care i se aloca "in aer" pe gratis, in cadrul programelor de actualitati este limitat, asa ca face le transmite tuturor (PSD, PNL, PDL, PRM, UDMR) acelasi mesaj:
"I-am ascultat, e jenant.
Bai, voi nu stiti nimic. Degeaba va dati peste cap pe acolo, prin televiziuni, ca nu spuneti nimic.
Spuneti banalitati, lucruri care nu au nici o relevanta pentru ceea ce candidati, Parlamentul Romaniei."

Si in final, fiindca toti candidatii trebuie sa aibe si un mesaj pentru electorat, el transmite calduros:
"Eu va cer, eu, avocatul Cutus: nu tineti cont de nimic decat de persoana mea sau de persoana colegilor mei, bineinteles, dar nu tineti cont decat de ceea ce noi va putem oferi."
Ma bucur, nea Lazare, ca prin limbajul tau de avocat uitat ne ajuti prin continut bogat pentru blog, dar vezi ca la noi e pe baza de afise, de mash-uri, de bani... :)
Inca ceva! In Oradesti, stimabilul nea Platana de la PRM a uitat cu desavarsire ca a inceput campania si ca un afis, mash sau un discurs televizat, radio-difuzat sau prezentat in public ii aduce voturi...

Niciun comentariu: